Podpora

Pokud budete potřebovat naši pomoc, můžete využít aplikaci 'Compex VIP podpora' pro dálkovou správu dat. Jedná se o námi upravenou variantu známého teamvieweru.
Nejjednodušší cestou je spuštění přímo z programu FIS3000 pomocí menu Nápověda. Tam vyberte 'Stáhnout VIP podporu'. Po stažení balíčku, resp. jeho spuštění povolte požadované akce, případně odsouhlaste pravidla používání. Instalovaná aplikace se poté otevře a u nás se aktivuje požadavek na podporu.

Stáhnout podporu
Compex podpora

Součástí procesu připojování je povolení, které musíte na svém počítači potvrdit, jinak se pokus o spojení po chvíli přeruší. Takže se nemusíte ničeho obávat, bez vašeho vědomí se přístup nedá vytvořit. Veškerá komunikace mezi námi je šifrovaná, nehrozí žádný únik dat. Pokud aplikaci Compex VIP podpora ukončíte, spojení se uzavře a případný další nový přístup si musíme opět společně potvrdit.

Opravné balíčky a doplňky k systému FIS3000

Technické dotazy a řešení problémů


"Aktualizace a 'VLASTNÍ' sestavy, tj. vaše upravené sestavy po aktualizaci
Ne, každá aktualizace nahradí pouze STADNARDNÍ sestavy, tj. ty, které jsou základní součástí systému. Vámi vytvořené, resp. upravené sestavy, tzv. "VLASTNÍ" zůstávají ve zvláštním adresáři a aktualizace se jich nedotkne a při založení nového účetního roku automaticky přenášejí.
nahoru
Program oznamuje, že končí platnost licence, co mám dělat?
Ne, nic nemusíte. Zhruba 5 týdnů před vypršením platnosti licence Vám zašleme zálohovou fakturu na úhradu prodloužení. Po jejím zaplacení a připsání na náš účet je Vám zaslán daňový doklad s odpočtenou zálohou (100%). K tomuto dokladu je přiložen "Aktivační protokol" s novým licenčním kódem pro dalších 12 měsíců. Až do vypršení platnosti, kterou program začíná hlásit 30 dnů před skončením, můžete s programem bez obav pracovat.
Samozřejmě v případě, že byste z nějakého důvodu neobdrželi cca 3 týdny před koncem platnosti zálohovou fakturu nebo 5 dnů po jejím zaplacení daňový doklad s protokolem, zavolejte a záležitost vyřešíme.
nahoru
Nefunguje počítač, který používám pro práci s programem
Případ A - program je nainstalován na vašem vadném počítači
Pokud provádíte pravidelné archivace Vašich dat, žádný problém. Pak stačí stáhnout a nainstalovat na jakýkoliv jiný dostupný počítač program FIS3000 pro odpovídající rok, spustit jej a z něj pak obnovit data z posledního archívu (CAB nebo ZIP). Archivní soubory při ukončování programu vždy obsahují kompletní data za celý rok včetně nastavení a vlastních upravených sestav.
Případ B - program je nainstalován na serveru a na vadném počítači pouze spouštíte program :
Zde je situace velice jednoduchá : přejdete k jinému počítači, který je součástí sítě a vytvoříte si pouze nového "zástupce" k programu FIS3000
nahoru
Přenos systému FIS3000 na jiný počítač (server, notebook atd.)
Je to jednoduché, opravdu k tomu stačí základní znalosti práce s počítačem.
Ze starého počítače přeneste na nový celý adresář FIS3000 včetně podadresářů. Například nakopírujete adresář FIS3000 na USB disk a na novém PC jej zase nakopírujete na pevný disk (např. C:) do adresáře FIS3000 a vytvoříte zástupce FIS3000.EXE na plochu.
Systém FIS3000 nepotřebuje do systému Windows intalovat žádné další soubory. Ale pro některé další možnosti program skutečně může potřebovat nějaké doplňky navíc. Až ta situace nastane, program oznámí potřebu doinstalování doplňku anebo to můžete provést kdykoliv sami z menu 'Nápověda', položka 'Instalace doplňků'.
Pokud by nastaly nějaké komplikace, můžeme pomoci i prostřednictvím vzdáleného přístupu.
nahoru